Programa Vivenda

O «PROGRAMA VIVENDA» consiste na elaboración dun catálogo de casas en venta e/ou alugueiro do municipio, co fin de promocionalas a través da páxina web do Concello e poñelo a disposición de todas ás persoas que queren comprar unha casa no concello.

Casa de piedra de 2 plantas

Finca 975 m2 en el centro de Esgos, totalmente independiente y cerrada con muro de piedra. Casa de piedra de 2 plantas. Planta Alta: 240 m2 dividida en 7 habitaciones, 1 baño, cocina, comedor con chimenea, galería y un amplísimo salón de unos 60 m2. Planta Baja: 2 bodegas y cuadras de unos 150 m2. Zona de 100 m2 con construcción de 60 m2. Amplio patio interior. Huerta y jardín de 450 m2 con hórreo, pozo y estanque.

Queres vender a túa casa?

Póñase en contacto co Concello de Esgos dende a nosa páxina de contacto. Atenderémolo coa maior brevedade posible